
Az arculattervezés egy jóval összetettebb feladat, mint azt az ember elsőre gondolná. Az arculat fő eleme nyilván maga a logó, mely megkülönböztet, és különlegessé tesz. Ezen túl azonban a teljes egészhez elengedhetetlen a különböző felületek tervezése, a névjegykártya, email aláírás, fejléc, esetleges offline marketing eszközök – reklámajándékok, céges gépjármű design, csomagolástervezés…)
Hogyan működik nálam az arculattervezés?
Előzetes egyeztetés alapján megismerem a vállalkozásod, az új irányokat, terveket.
Ezt követi az ügyfélkör elemzése, valamint maga a piac, és a versenytársak feltérképezése.
Az egyediség minden esetben ott kezdődik, hogy ezeket átbeszélve meghatározzuk a vállalkozás erősségeit, valamint a kulcs üzeneteket, egyfajta szlogent ha úgy tetszik. Pozícionáljuk a vállalkozást a jelenlegi és a jövőben elvárt helyzetében is.
Meghatározzuk hogy milyen felületeken szeretnénk megjeleníteni a vállalkozást. Névjegykártya, csomagolás, molinó, prospektus, kuponok, céges autó, egyéb marketing eszközök tervezése.
Ezt követően elkészítem a terveket az előzetes egyeztetések alapján, majd közös értékeljük, és meghatározzuk a további irányokat.
Végül maga a design megalkotása a tervek alapján.